Brev:
Finger mad til 6 mdr dreng
6. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Finger mad til 6 mdr dreng
Hej. Tak for svaret i sidste uge, det virker!!!
Så nu er jeg bare nysgerrig. Min søn vil gerne spise selv, han elsker at sidde med et stykke agurk eller en skrællet gulerod at gnave i, når han er færdig med hans skemad. Og her idag har han spist 1/4 fastelavnsbolle uden glasur og creme, sad bare og suttede den i sig og samlede alle krummerne op og spiste bagefter, selvom det tog lidt tid da de klistrede sig fast til fingrene, men det var god beskæftigelse.
Hvad kan jeg tilbyde ham selv at sidde med når han kun er 6 mdr??? Jeg er jo lidt nervøs for om han får noget galt i halsen (har han ikke endnu). Det skal lige siges at han startede på skemad da han var 3½ mdr 2 måltider fra 4 mdr og 3 måltider fra 5 mdr. Stoppede amningen lige før jul, da han ikke ville have mere, gad ikke engang lægges til. Han blev 6 mdr i lørdags.
Jeg ved godt det er lidt tidlig men sådan har han været hele vejen han mestrer skeen og koppen meget godt. Han har 2 tænder så det klør nok for flere nu.
Men altså. Hvad må han få når han kun er 6 mdr.????
Med venlig hilsen
Diana